Devers cent religiosos i religioses de les diferents comunitats i congregacions religioses de Mallorca van celebrar, el passat dissabte dia 1r de febrer, la XXIX Jornada Mundial de la Vida Consagrada. La celebració, que va tenir lloc a la Porciúncula, va començar a les 11 hores, amb la benedicció i processó de les candeles, i a continuació es va celebrar l’eucaristia de la festa de la Presentació de Jesús, presidida pel vicari episcopal per a la Vida Consagrada, el P. Antoni Cañellas CO. El lema que els va reunir enguany, amb ressonàncies de l’any jubilar de l’esperança, va ser Pelegrins i sembradors d’esperança, fent present i recordant la urgent necessitat que té el món d’experimentar la fraternitat, la llum, l’esperança en Déu enmig de tantes discòrdies, divisions i guerres.
Una vegada més els religiosos i religioses van renovar el seu compromís de caminar junts amb tot el poble de Déu, per sembrar i oferir la fraternitat, l’alegria, la confiança en Jesús ressuscitat, i que tots estam convocats a caminar junts, recolzant-nos mútuament, sense descartar ningú i acollint tothom amb una esperança activa.
Malgrat que el dia era plujós, després de l’Eucaristia van tenir temps de passar una estona junts per a saludar-se i compartir un refresc.
Presentat el llibre Testimonis de fe mallorquins, de Mn. Llorenç Alcina Rosselló
El passat dimarts 3 de novembre es va presentar al Seminari Major de [...]
Les parròquies de Santanyí organitzen diverses activitats amb motiu de l’Any Gaudí
Les parròquies de Santanyí han organitzat una sèrie d’activitats amb motiu de l’Any [...]
L’Església de Mallorca va atendre més de 92.000 persones durant el 2025
El diumenge 8 de novembre se celebra el Dia de l’Església Diocesana amb [...]
Festa de sant Alonso Rodríguez
La Companyia de Jesús va celebrar els dies 30 i 31 d’octubre una [...]

















