Divendres 26 de setembre, els catequistes de la Diòcesi de Mallorca es reuniren a la Seu per participar en la celebració de l’Enviament, punt de partida de les activitats pastorals d’aquest nou curs. L’acte, presidit pel bisbe Mons. Sebastià Taltavull, tengué enguany un marcat to jubilar, coincidint amb l’inici del Jubileu dels catequistes celebrat a Roma.

La trobada començà davant el portal Major de la Seu, des d’on els participants iniciaren la celebració traspassant la porta santa del temple jubilar. A continuació, renovaren les promeses baptismals i proclamaren la professió de fe, després el Bisbe els va aspergir amb aigua beneïda. Amb aquest gest, els catequistes es disposaren a viure amb goig la seva missió evangelitzadora.

El Bisbe recordà als catequistes que han estat cridats per Déu per a transmetre la fe als nins, adolescents, joves i adults de les comunitats cristianes, i els exhortà a deixar-se guiar per la força i la llum de l’Esperit Sant en la seva tasca. Per part seva, els catequistes expressaren la seva gratitud per la crida rebuda i presentaren una pregària en què demanaren al Senyor fortalesa, pau i alegria per poder ser testimonis de l’esperança enmig del món.

La celebració, que culminà amb l’Eucaristia, volgué ser també un signe d’unitat i compromís renovat per part dels catequistes, que aquest curs continuaran acompanyant infants, famílies, joves i adults en el camí de la fe.

 

Campanyes