Els catequistes de la nostra diòcesi han tornat a renovar un any més el seu compromís d’anunciar la fe i l’Evangeli als infants, joves i adults durant la jornada d’enviament que es va celebrar el dissabte 14 d’octubre al Seminari Nou en una eucaristia presidida pel bisbe de Mallorca, Sebastià Taltavull, que els encoratjà a ser testimonis del Senyor per comunicar l’Evangeli.

En aquesta ocasió, després de l’acollida i la pregària inicial, hi va haver xerrada formativa a càrrec de D. Francisco J. Romero Galván, prevere, delegat de Catequesi de l’arxidiòcesi de Mérida-Badajoz i, des de l’any 2021, director de la Comissió Episcopal per a l’Evangelització, la Catequesi i el Catecumenat de la Conferència Episcopal Espanyola. El ponent va oferir una visió panoràmica de l’actualitat catequètica a partir d’aquells temes i qüestions que a dia d’avui més s’estan treballant a les distintes diòcesis d’àmbit espanyol i també a nivell de l’Església universal, com, per exemple, la importància de cada vegada més gran del primer anunci en la catequesi; l’aparició d’un nou catecisme per a adults; el ministeri del catequista; l’esperit sinodal en la catequesi, entre d’altres.

 

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
08 jul.
NOVENA EN HONOR A LA VIRGEN DEL CARMEN
Iglesia de Santa Teresa de Jesús MM. Carmelitas Descalzas + Mapa de Google
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes