El 16 d’octubre, dia en què es complien els cent-dos anys de la mort del Venerable, se celebrà la tradicional missa en recordança d’aquest fet allà mateix on va succeir: l’església del monestir de Santa Teresa de Jesús, de Carmelites Descalces, de Palma. Entre els assistents, fidels pollencins que no es volgueren perdre la commemoració ciutadana. Va presidir el degà de la Seu, Mn. Antoni Vera, amb qui concelebraren Mn. Gabriel Ramis, vicepostulador de la Causa, Mn. Francesc Vicens, rector de Pollença i vicari episcopal de Patrimoni, i Mn. Josep Jaume. Es digué la missa per la pau, recordant la situació de Terra Santa, on fou pelegrí el sacerdot poeta, de la qual ens deixà tan belles descripcions tant del medi natural com de l’humà amb fonda perspectiva històrica i de futur. Abans de la benedicció, Mn. Ramis agraí a tots els presents la seva assistència i a les monges carmelites, que custodien una relíquia molt important del Venerable: la trona on va morir predicant, i exhortà a demanar amb fe i devoció el miracle per la seva intercessió que n’ha de fer possible la beatificació.

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes