En el marc dels actes commemoratius del centenari de la Confraria de Ntra. Sra. de l’Esperança i de la Pau, el dissabte 24 de febrer va tenir lloc una destacada conferència sobre la Història de la Setmana Santa de Palma. L’esdeveniment, que fa part d’una sèrie d’activitats planificades al llarg de l’any per celebrar aquesta fita històrica, fou ofert pel distingit graduat en Història de l’Art per la UIB, el Sr. Antonio Alfaro Cruz.
La conferència, que es va dur a terme en el saló d’actes del Club Nàutic Es Portitxol, de Palma, va atraure una audiència diversa i entusiasta interessada a explorar les profunditats de les tradicions religioses i culturals que han donat forma a la Setmana Santa de Palma al llarg dels anys. El Sr. Alfaro, amb el seu ample coneixement i passió per l’art i la història locals, va oferir una presentació captivadora que va il·luminar els aspectes més destacats i significatius d’aquesta celebració.
Els assistents varen elogiar l’oportunitat de participar en un esdeveniment tan enriquidor i varen expressar el seu agraïment a la Confraria per organitzar activitats tan rellevants i educatives com a part dels actes del centenari. Aquesta conferència marca una fita significativa en la celebració del llegat i la contribució de la Confraria a la comunitat palmesana, i anticipa amb entusiasme les pròximes activitats planificades per commemorar aquest important aniversari.
La parròquia de Sant Pau de Son Dameto presenta el seu nou complex socioreligiós
L’espai serà inaugurat aquest dijous 24 de setembre, a les 19.30h, en una [...]
Bunyola celebra la festa de Sant Mateu
Dilluns 21 de setembre es va celebrar la festa de Sant Mateu, patró [...]
Els preveres de l’Arxiprestat de Migjorn inicien el nou curs amb el Bisbe de Mallorca
El passat dijous 17 de setembre, els preveres de l’Arxiprestat de Migjorn varen [...]
La Delegació de Fàtima a Mallorca prepara el nou curs pastoral
L’Apostolat Mundial de Fàtima (AMF), a través de la seva Delegació Diocesana de [...]












