Un any més, les festes de Sant Roc d’Alaró, estretament vinculades a la solemnitat de l’Assumpció, varen omplir de color i devoció els carrers gràcies a la presència dels Cossiers.
Al llarg de la jornada del 16 d’agost, els Cossiers varen recórrer els carrers de la vila convidant la població a unir-se a la festa. Es varen dirigir a la rectoria per anar a cercar el clergat i acompanyar-lo fins a l’Ofici, varen participar en l’ofertori a l’altar, i varen acompanyar la imatge de Sant Roquet al llarg de la processó, a qui varen dedicar cinc ballades.
La celebració es va cloure a l’interior del temple, on els Cossiers varen dedicar un ball especial a la Mare de Déu de l’Assumpció, exposada al presbiteri. La festa finalitzà a la rectoria amb un esclafit que posà punt final a una jornada viscuda amb intensitat i fervor popular.
Presentat el llibre Testimonis de fe mallorquins, de Mn. Llorenç Alcina Rosselló
El passat dimarts 3 de novembre es va presentar al Seminari Major de [...]
Les parròquies de Santanyí organitzen diverses activitats amb motiu de l’Any Gaudí
Les parròquies de Santanyí han organitzat una sèrie d’activitats amb motiu de l’Any [...]
L’Església de Mallorca va atendre més de 92.000 persones durant el 2025
El diumenge 8 de novembre se celebra el Dia de l’Església Diocesana amb [...]
Festa de sant Alonso Rodríguez
La Companyia de Jesús va celebrar els dies 30 i 31 d’octubre una [...]















