El passat dilluns 1r de desembre, els animadors d’espiritualitat dels Agrupaments d’Escoltes i Guies de Mallorca, representants de l’Aplec Escolta i de la Fundació Maria Ferret i l’Equip d’Espiritualitat del Moviment es reuniren a Sant Felip Neri de Palma, acollits pel consiliari del MEGM, P. Antoni Cañellas CO.
Després d’uns moments de reflexió i pregària entorn de l’Advent, es treballà en la proposta per enguany. El lema escollit per a la Llum de la Pau 2025 és: “Fer del nostre cau i del nostre cor una llar”.
Volem posar l’atenció en una realitat que afecta de cada vegada més la nostra societat mallorquina: la manca d’habitatge assequible per a la gran majoria de la població, sobretot la més vulnerable. Només des de la unitat de totes les persones en la recerca d’un món millor podem fer que canviïn les coses.
Ja des d’ara volem fer una convidada a totes les persones preocupades per les desigualtats socials i compromeses en la lluita per la justícia social a participar en la celebració, que tindrà lloc el dissabte 20 de desembre, a les 10 h, a la capella del Col·legi Sant Pere (Seminari Nou. Camí Salard 47. Palma) i que serà presidida pel bisbe Sebastià. Us hi esperam amb molta il·lusió!
Presentat el llibre Testimonis de fe mallorquins, de Mn. Llorenç Alcina Rosselló
El passat dimarts 3 de novembre es va presentar al Seminari Major de [...]
Les parròquies de Santanyí organitzen diverses activitats amb motiu de l’Any Gaudí
Les parròquies de Santanyí han organitzat una sèrie d’activitats amb motiu de l’Any [...]
L’Església de Mallorca va atendre més de 92.000 persones durant el 2025
El diumenge 8 de novembre se celebra el Dia de l’Església Diocesana amb [...]
Festa de sant Alonso Rodríguez
La Companyia de Jesús va celebrar els dies 30 i 31 d’octubre una [...]



















