Els grups MAGIS-Palma han tingut una trobada coincidint amb la celebració del Nom de Jesús. Va ser el 3 de gener a Son Bono, aprofitant que, amb motiu de les festes nadalenques, molts dels joves que estudien o viuen fora de l’illa es trobaven a les seves llars familiars.

Va ser una trobada molt dinàmica, amb activitats grupals i també moments de silenci per a la pregària personal, a través dels quals els participants pogueren viure amb profunditat el misteri del naixement de Jesús.

A l’Eucaristia, s’hi uniren jesuïtes de la comunitat de Monti-sion i jesuïtes mallorquins que també es trobaven de visita amb les seves famílies a Mallorca, com Pep Buades i Diego Haro, que presidí l’Eucaristia.

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
08 jul.
NOVENA EN HONOR A LA VIRGEN DEL CARMEN
Iglesia de Santa Teresa de Jesús MM. Carmelitas Descalzas + Mapa de Google
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes