El passat 6 d’octubre, tingué lloc a la Seu la celebració de l’Eucaristia en la qual els professors de religió dels centres escolars de Mallorca reberen la Missio Canònica, el mandat eclesial que els envia a anunciar la Paraula de Déu i a educar en la fe, en nom de l’Església.

Hi participà prop d’un centenar de professors de centres públics, concertats i també de col·legis diocesans, que foren encoratjats per Mons. Sebastià Taltavull a assumir la seva comesa com una vocació de servei a la causa de l’Evangeli, “com a contribució a l’edificació d’una societat millor de cada vegada, aportant valors i virtuts que moguin a ser bons cristians i ciutadans honrats”. Els demanà que ho fessin “amb l’actitud humil d’aquell que -com Jesús- està disposat a servir i a treballar en equip, sinodalment, que significa treballar plegats”. Així, en aquest Enviament, el Bisbe els animà a complir el desig del papa Francesc i “ser deixebles missioners d’una Església en sortida, amb les portes sempre obertes i propagant la bona llavor de la Paraula”.

 

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes