A les 11 del matí del passat diumenge 10 de març, gaudint d’un dia radiant de primavera, els nins i nines de la Catequesi d’entre setmana, acompanyats per les seves famílies i pels catequistes, es trobaren a la Porciúncula per compartir una jornada d’esplai, de formació i de celebració de la fe.
Tots plegats, després d’una càlida benvinguda, es divertiren amb jocs i cançons. En un segon moment, el rector, Mn. Ramon Lladó, es reuní amb els pares i mares en una interessant xerrada col·loqui sobre l’educació humana i cristiana dels fills; una educació que ha de combinar paraula i fets que la facin creïble, i que a la vegada siguin exemple que els petits puguin imitar.
El matí culminà a l’església amb la celebració de l’Eucaristia del quart diumenge de Quaresma. Les lectures convidaven a mirar Crist enlairat a la Creu, a agrair la seva entrega i a imitar-la donant la vida, dia a dia, per Ell i pels germans amb generositat. Encara dins el temple, es va cantar una pregària per beneir Déu i donar-li gràcies pels aliments i després, als patis del col·legi franciscà, davall els pins, amb un bon dinar, grans i petits referen les forces per retornar a Ciutat amb la satisfacció d’haver viscut una diada entranyable. Els grups de la Catequesi de Famílies tenen previst participar el proper 14 d’abril en la trobada diocesana.
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]
Final de curs de la catequesi a la parròquia de Sencelles
La parròquia de Sencelles, a les portes de la festa de Sant Pere, [...]
La Casa d’Andalusia de Calvià celebra la Missa Rociera
La Casa d’Andalusia de Calvià posà el punt final a les Festes del [...]

















