En la festivitat dels arcàngels -Miquel, Gabriel i Rafel-, i, per tant, del seu titular, el 29 de setembre, la basílica de Sant Miquel de Palma va celebrar una solemne Eucaristia presidida per Mn. Pere N. Oliver, canonge. Durant la celebració, va haver-hi benedicció a tots els assistents i imposició de medalles als nous confrares de la Confraria de Sant Miquel Arcàngel.

 

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes