Un any més el santuari de la Mare de Déu de Cura celebrà la festa de la Conversió del Beat Ramon Llull. D’aquesta manera, el passat diumenge dia 28 de gener, s’omplí de fidels que s’hi congregaren amb l’objectiu de fer memòria del benaventurat místic de Randa, filòsof, poeta, teòleg i missioner, que estant allà rebé la il·luminació i l’impuls per a desenvolupar la seva extensa vida apostòlica. Com no podia ser d’altra manera, no hi faltà una amplíssima representació del Terç Orde Franciscà, en les seves branques regular i secular.
La jornada començà amb unes paraules de benvinguda per part de fra Jaume Puigserver, TOR, superior de la fraternitat de Sant Bonaventura de Llucmajor i Cura. Seguidament la solemne celebració de l’Eucaristia, que presidí Mons. Sebastià Ramis, TOR, bisbe prelat emèrit de Huamachuco, i en la qual feu l’homilia mossèn Gabriel Ramis, postulador de la Causa de Canonització del Beat. Concelebraren altres preveres terciaris regulars i seculars. L’Orfeó de Castellitx i el senyor Antoni Mulet a l’orgue tingueren cura d’animar el cant litúrgic.
Acte seguit, el germà Jordi Llabrés, ministre provincial de l’Orde Franciscà Secular de les Balears, pronuncià la conferència “El Venerable Miquel Costa i Llobera, terciari franciscà i pelegrí a Cura”, la qual posà en relleu el franciscanisme i lul·lisme del canonge i poeta, recentment declarat venerable. Després d’un generós refresc ofert pel santuari a l’esplanada on s’aixeca el monument al Beat Ramon Llull i al davant de la famosa Aula de Gramàtica, els terciaris s’encaminaren a fer una visita a la Cova del Beat, l’entorn de la qual fou recuperat l’any passat.
El Bisbat de Mallorca i Càritas Diocesana impulsen una campanya d’emergència per ajudar les víctimes del terratrèmol a Veneçuela
El Bisbat de Mallorca i Càritas Diocesana de Mallorca se sumen a la [...]
Inca recorda l’aniversari de la mort de la venerable sor Clara Andreu
Cada any, coincidint amb la solemnitat del naixement de sant Joan Baptista, el [...]
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]











