El bisbe de Mallorca, Mons. Sebastià Taltavull, va participar el dimarts 24 de setembre, juntament amb el delegat i els voluntaris de la Pastoral Penitenciària del Bisbat, en els actes amb motiu de la festivitat de la Mare de Déu de la Mercè, patrona del món penitenciari, que es duen a terme sota el lema inspirat en el Jubileu 2025 “Abraçats a l’esperança”. Aquesta festa, durant la qual es van lliurar les medalles al mèrit social penitenciari, mencions honorífiques i plaques commemoratives, és una ocasió per a donar gràcies a Déu per tot el treball d’inserció i acompanyament que des de Pastoral Penitenciària es realitza. També, una oportunitat de reivindicar aquelles millores que sobretot en el tema sanitari necessiten una resposta urgent. L’exposició dels dibuixos, maquetes i ceràmiques que es duen a terme als tallers amb els interns són una mostra senzilla de les activitats que fan llum en una realitat massa vegades fosca i apagada.
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]
Final de curs de la catequesi a la parròquia de Sencelles
La parròquia de Sencelles, a les portes de la festa de Sant Pere, [...]
La Casa d’Andalusia de Calvià celebra la Missa Rociera
La Casa d’Andalusia de Calvià posà el punt final a les Festes del [...]
















