El diumenge 28 de juliol, la parròquia de Valldemossa va celebrar la festa de Santa Catalina Thomàs amb un Ofici molt solemne presidit pel Vicari General Mn. Josep Adrover.
L’església, decorada amb gran quantitat de flors i amb la seva millor il·luminació va rebre els feels, que ompliren el temple. La nina que representa la Beata aquest any, Mireia Moragues, amb la seva cort d’àngels, l’Hereva amb les seves Dames, la Corporació Municipal i d’altres autoritats, van ocupar els primers llocs del temple. El cor parroquial amb els seus cants i acompanyats de la seva organista van donar major solemnitat a l’acte. L’agrupació “El Parado” va fer el Ball de l’Oferta. La Beateta i representants del Grup de Teatre de Valldemossa, que aquest any celebren el seu 40 aniversari, van fer entrega de les ofrenes.
El Vicari General, en el seu sermó, va recordar les virtuts de la Santa i la va posar de model en la nostra vida cristiana, així com els 450 anys de la seva mort i els 50 anys de la pujada del seu cos incorrupte al seu poble natal. A continuació tothom va poder passar a venerar la relíquia de la Santa.
En acabar l’Ofici, tot el poble va participar del refresc que va oferir l’Ajuntament.
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]
Final de curs de la catequesi a la parròquia de Sencelles
La parròquia de Sencelles, a les portes de la festa de Sant Pere, [...]
La Casa d’Andalusia de Calvià celebra la Missa Rociera
La Casa d’Andalusia de Calvià posà el punt final a les Festes del [...]



















