La comunitat parroquial d’Establiments va celebrar el diumenge dia 20 de juliol la festa patronal de la barriada. Sota el patrocini de Sant Jaume es va celebrar solemne Eucaristia presidida pel pare Toni Cañellas CO, assistit pels dos diaques de la unitat de pastoral Santa Febe, mossèn Miquel Nadal i mossèn Joan Gralla, el qual fou l’encarregat de fer l’homilia, en la qual va destacar el privilegi que suposa ser cristià i formar part de l’Església.
Va participar en la celebració l’associació de veïns encapçalada per la seva presidenta. Des de la parròquia, es va agrair a l’associació tot l’esforç que fan per mantenir viu el sentiment de poble, així com també la tradició cristiana d’aquesta festa patronal.
Després de la missa es va compartir un pamboli a la plaça de l’Església. Part dels beneficis del sopar són dedicats al manteniment de la parròquia.
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]
Final de curs de la catequesi a la parròquia de Sencelles
La parròquia de Sencelles, a les portes de la festa de Sant Pere, [...]
La Casa d’Andalusia de Calvià celebra la Missa Rociera
La Casa d’Andalusia de Calvià posà el punt final a les Festes del [...]


















