Divendres passat un grup d’alumnes d’estudiants del CESAG van visitar la Catedral de Mallorca. Es tracta de les alumnes que estudien les assignatures de la Pedagogia i didàctica de la religió i el títol de la Declaració d’idoneïtat eclesiàstica (DECA) per impartir les classes de religió. El canonge Mn. Pere Oliver va fer una explicació bíblica, litúrgica i arquitectònica de l’edifici de la Seu. Acompanyades del seu professor Mn. Eugeni Rodríguez, feren una visita guiada per tot el complex de la Catedral i quedaren molt satisfetes i preparades per poder dur els seus alumnes a visitar l’edifici més emblemàtic de la feligresia cristiana mallorquina.

 

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes