El passat 21 de setembre, els diaques permanents i candidats es varen reunir al Santuari de Sant Salvador, on varen pregar davant la Mare de Déu per posar-se a les seves mans per aquest curs que s’inicia i pregar pel Bisbe, pels preveres, malalts i per tot el col·lectiu diaconal i per les futures ordenacions. És ja una tradició de la fraternitat diaconal començar el curs pastoral anant a un Santuari. Després de la pregària i una estona de compartir en germanor diferents inquietuds, es va acabar la jornada amb el dinar fraternal.

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes