Fou entranyable l’experiència de meditació i silenci al Santuari de Lluc el passat dissabte 10 de març. Una quarantena de persones arribà a les portes del Jardí Botànic amb una puntualitat que feia preveure les ganes i l’actitud dels assistents. Feia vent a Lluc… Reminiscències de la borrasca Karlotta que afectava alguns indrets de la Península i de les Illes. Borrasca que segurament alguns dels assistents també portaven dins el seu cor i la seva ànima… I segurament, tots, arribaven a Lluc a cercar la bonança interior, aquell silenci del qual Esteve Humet és mestre… Perquè del seu parlar en fa també silenci, calma… Perquè escoltar Esteve dona pau, d’aquella gairebé semblant a la que ens deixà Jesús: “La meva pau us deix, la meva pau us don…”. En acabar la jornada, a fora seguia fent vent; però a dins cada un dels assistents bufava ja un altre tipus de vent: el de l’Esperit… A fora seguia fent vent, sí. Però a dintre eren tots Maria, eren tots un amb Déu nostre Senyor. El Santuari de Lluc ofereix de tant en tant aquests regals que es converteixen en gràcia de les mans del seu diaca i del seu prior. Per a repetir!
Sebastià Adrover
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]
Final de curs de la catequesi a la parròquia de Sencelles
La parròquia de Sencelles, a les portes de la festa de Sant Pere, [...]
La Casa d’Andalusia de Calvià celebra la Missa Rociera
La Casa d’Andalusia de Calvià posà el punt final a les Festes del [...]
















