El diumenge 12 d’abril, un grup de joves de les comunitats neocatecumenals de les parròquies de Sant Pau de Manacor i de Sant Josep Obrer varen celebrar el ritu dels primers escrutinis, amb la presència del bisbe de Mallorca.
Aquesta celebració s’emmarca en un procés catequètic viscut al llarg del cap de setmana, centrat en la renovació de les promeses baptismals i en el pas al catecumenat. Els joves han aprofundit així en la vivència de la fe cristiana, assumint-la com a eix fonamental de la seva vida.
Les Franciscanes Filles de la Misericòrdia celebren el bicentenari de la seva fundadora
El passat dia 19 de juny es compliren 200 anys del naixement de [...]
La Comunitat Pastoral del Sí celebra la Confirmació de 25 joves i adults a Sineu
La Comunitat Pastoral del Sí va celebrar el passat 15 de juny, a [...]
La parròquia de la Real celebra el Corpus Christi i la festa dels Sagrats Cors de Jesús i de Maria
La comunitat parroquial de la Real celebrà el passat 14 de juny, al [...]
El papa Lleó XIV reconeix les virtuts heroiques de la mallorquina sor Clara Andreu, primer pas cap a la seva beatificació
El papa Lleó XIV ha autoritzat la promulgació del decret que reconeix les [...]














