Divendres 26 de maig, la Congregació de l’Oratori de Palma va celebrar amb gran solemnitat la festa del seu Sant Fundador. L’Eucaristia va ser presidida per Mons. Sebastià Taltavull, bisbe de Mallorca, el qual, a l’homilia, va destacar la necessitat que els cristians, tal com demana l’apòstol sant Pau, estiguin sempre alegres en el Senyor. Mons. Sebastià va recordar que els cristians sempre han de transmetre i contagiar alegria tal com va fer sant Felip Neri durant tota la seva vida.

Durant la celebració eucarística es va estrenar l’himne a Sant Felip Neri, obra musical composta per a l’ocasió pel músic Francesc Crespí.

Després de l’Eucaristia tots els assistents compartiren sopar al claustre del convent de l’Oratori.

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
08 jul.
NOVENA EN HONOR A LA VIRGEN DEL CARMEN
Iglesia de Santa Teresa de Jesús MM. Carmelitas Descalzas + Mapa de Google
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes