Unes 170 persones de la Comunitat Pastoral de la Mare de Déu varen peregrinar a Lluc el passat dissabte 22 de març per guanyar el jubileu. Un grupet d’elles, unes 70, feren la caminada a peu des de Caimari portant la creu de l’esperança. I en el darrer tram del camí resaren el rosari. A la porta del santuari es trobaren amb aquells que hi havien arribat amb autobús o vehicle propi. Tots plegats, amb la creu al davant, entraren a la basílica cantant la professió de fe dels apòstols. Una vegada dins, hi hagué un temps de reflexió, pregària i confessions abans de celebrar l’Eucaristia.
El prior de Lluc, Marià Gastalver, rebé els pelegrins i presidí la celebració, amb els tres preveres de l’agrupació de parròquies i el vicari del Santuari. En l’homilia, el prior reflexionà sobre el significat del jubileu i afirmà que “de tant en tant és necessari fer una bona neteja interior per a prendre consciència que Déu m’estima tant que m’ho ha donat tot i sentir-nos afortunats”. I afegí que l’any jubilar és “una experiència que produeix tant de goig que m’impedeix allunyar-me de Déu”. La jornada conclogué amb un dinar de germanor a l’Acolliment i la tornada cap a casa amb la missió de ser testimonis d’aquest amor de Déu en la vida quotidiana de cadascú.
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]
Final de curs de la catequesi a la parròquia de Sencelles
La parròquia de Sencelles, a les portes de la festa de Sant Pere, [...]
La Casa d’Andalusia de Calvià celebra la Missa Rociera
La Casa d’Andalusia de Calvià posà el punt final a les Festes del [...]





















