En el marc de la missa del Corpus, 9 de juny, la Direcció de la Residència de la Bonanova tengué un detall molt entranyable en reconèixer el servei humanitari i religiós de Jeroni Bosch Mas, l’escolà de la capella, amb l’entrega d’una placa commemorativa.
L’any 2000, l’escolà Bosch ingressà a la Residència, després d’anys de servei pastoral a Sant Magí. A l’any i en el marc d’una visita pastoral de Mons. Teodor Úbeda, el febrer del 2001, fou el mateix bisbe qui l’anomenà escolà d’aquella capella.
Tanmateix, el servei de Bosch Mas no queda reduït a preparar la taula de l’Eucaristia; resa el rosari, dirigeix exercicis piadosos i tragina discapacitats en cadira de rodes a la celebració setmanal de la missa als seus 92 anys.
La parròquia de Sant Pau de Son Dameto presenta el seu nou complex socioreligiós
L’espai serà inaugurat aquest dijous 24 de setembre, a les 19.30h, en una [...]
Bunyola celebra la festa de Sant Mateu
Dilluns 21 de setembre es va celebrar la festa de Sant Mateu, patró [...]
Els preveres de l’Arxiprestat de Migjorn inicien el nou curs amb el Bisbe de Mallorca
El passat dijous 17 de setembre, els preveres de l’Arxiprestat de Migjorn varen [...]
La Delegació de Fàtima a Mallorca prepara el nou curs pastoral
L’Apostolat Mundial de Fàtima (AMF), a través de la seva Delegació Diocesana de [...]











