El Consell de Mallorca, entre els Premis i Reconeixements a l’Acció Social 2024, ha atorgat el Premi a la Millor Campanya de Sensibilització a la Fundació Natzaret, que, enguany, ha celebrat els 100 anys d’existència, per la campanya «Visibilització de les majories d’edat de la joventut tutelada».
L’eix central d’aquesta campanya és el curtmetratge documental, dirigit per Andreu Clar, que realitzaren per celebrar el Centenari de la Fundació Natzaret. Aquest curtmetratge, vol fer palesa la situació en què es troben moltes persones menors que viuen a serveis residencials d’acollida en el moment d’arribar a la seva majoria d’edat. Aquest canvi els suposa incertesa, malestar, etc. És el que reflecteix el curtmetratge que presenten. Els protagonistes són persones vinculades amb la Fundació, com a treballadors, persones extutelades i una al·lota menor resident a una de les llars de la Fundació, que és la mirada i la veu de totes aquestes persones que han de passar aquest moment transcendental a les seves vides, sense haver-ho triat per elles mateixes.
També hi va haver un reconeixement a la trajectòria personal de Guillem Cladera, que està, des de fa quasi 25 anys, al capdavant de la Fundació Natzaret.
Presentat el llibre Testimonis de fe mallorquins, de Mn. Llorenç Alcina Rosselló
El passat dimarts 3 de novembre es va presentar al Seminari Major de [...]
Les parròquies de Santanyí organitzen diverses activitats amb motiu de l’Any Gaudí
Les parròquies de Santanyí han organitzat una sèrie d’activitats amb motiu de l’Any [...]
L’Església de Mallorca va atendre més de 92.000 persones durant el 2025
El diumenge 8 de novembre se celebra el Dia de l’Església Diocesana amb [...]
Festa de sant Alonso Rodríguez
La Companyia de Jesús va celebrar els dies 30 i 31 d’octubre una [...]
















