11 associacions de ball de bot i xeremiers participaren a la gran colcada celebrada aquest diumenge 25 de febrer al poble de Santanyí. L’acte començà a les 10 del matí quan una nina de la catequesi, na Marina, vestida com la Beata Sor Francinaina, va pujar damunt un ase blanc per fer el recorregut pels principals carrers del poble acompanyada per més de 150 homes i dones vestits a l’ample i ballant a totes les plaçes del poble. Aquestes associacions de ball de bot vingueren de diferents llocs de Mallorca entre elles l’associació Tia Xiroia de Sencelles que per primera vegada participà de la festa.
Arribats a la parròquia es celebrà l’Eucaristia presidida pel Vicari General i rector del poble natal de Sor Francinaina.
Aquesta festa que nasqué de la catequesi parroquial i de la Confraria del Silenci ara ha passat a ser una de les grans festes del poble organitzada per la Parròquia i l’Obraria de Santanyí de recent creació.
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]
Final de curs de la catequesi a la parròquia de Sencelles
La parròquia de Sencelles, a les portes de la festa de Sant Pere, [...]
La Casa d’Andalusia de Calvià celebra la Missa Rociera
La Casa d’Andalusia de Calvià posà el punt final a les Festes del [...]



















