El passat 13 de maig, memòria de la Mare de Déu de Fàtima, els membres de l’Apostolat de Fàtima a Mallorca peregrinaren al Santuari de Gràcia. Se celebrà la santa Missa presidida per Mn. Miquel Àngel Frontera, rector de Llucmajor, acompanyat per Mn. Juan Peregrino i el P. Álvaro Sicán, conventual de Palma de l’Orde de la Mercè.

Abans de l’Eucaristia es passà el Rosari i es depositaren centres de flors en el sepulcre del bisbe Antoni Vadell i a la imatge de la Mare de Déu de Gràcia. La jornada acabà amb un dinar de germanor i companyonia.

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
08 jul.
NOVENA EN HONOR A LA VIRGEN DEL CARMEN
Iglesia de Santa Teresa de Jesús MM. Carmelitas Descalzas + Mapa de Google
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes