Enguany l’associació eucarística de les Maries dels Sagraris ha tengut la Trobada quaresmal a l’església de la Mare de Déu del Carme del llogaret senceller de Ruberts, l’horabaixa del diumenge III de Quaresma,  3 de març.

Varen compartir amb prou devoció les estacions del viacrucis, amb espais de pregària comunitària, i dedicaren un bon temps a contemplar el sagrari buit tot fent al·lusió al “Sagrari abandonat” que tant remarcava el fundador, sant Manuel González.

La trobada es tancà amb un refrigeri de companyonia a l’antic convent de les Germanes de la Caritat.

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes