El bisbe, Mons. Sebastià Taltavull, ha visitat avui horabaixa al pare Iván Milyan, capellà de la comunitat greco-catòlica ucraïnesa a la diòcesi de Mallorca, la seva esposa i la seva filla, que estaven acompanyades de la intèrpret Gala Kurnat.
En nom del Bisbat de Mallorca, el bisbe ha volgut acompanyar als membres de la comunitat ucraïnesa “en un dia trist com el d’avui”. “Estan molt preocupats per com s’estan desenvolupant els esdeveniments. Tots tenen família a Ucraïna i he vingut a fer-los costat i pregar amb ells”, ha explicat el Bisbe.
A més de compartir una estona de pregària, el Bisbe els ha ofert compartir l’Eucaristia del diumenge a les 10.30 hores a La Seu (que es retransmet per IB3TV) amb el pare Iván concelebrant i amb la participació de la comunitat ucraïnesa de Mallorca, “com a gest de comunió absoluta i solidaritat amb tot el seu poble”, ha dit.
Mons. Taltavull ha fet una convidada oberta a tots els mallorquins a pregar en contra de guerra i a donar suport als germans ucraïnesos. Així, a més de proposar-lis el diumenge a La Seu, ha demanat l’adhesió de l’Església de Mallorca i de “totes les persones de bona voluntat” que s’uneixin el proper dimecres dia 2 de març, Dimecres de Cendra, en una jornada de pregària i dejuni per la pau, adherint-se a la crida que ha fet el Papa Francesc.
70 infants i joves participen en el campament d’estiu de la Unitat de Pastoral Sant Martí de Porres
Les instal·lacions del Seminari Nou varen acollir, del 24 al 28 de juny, [...]
El Bisbat de Mallorca i Càritas Diocesana impulsen una campanya d’emergència per ajudar les víctimes del terratrèmol a Veneçuela
El Bisbat de Mallorca i Càritas Diocesana de Mallorca se sumen a la [...]
Inca recorda l’aniversari de la mort de la venerable sor Clara Andreu
Cada any, coincidint amb la solemnitat del naixement de sant Joan Baptista, el [...]
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]











