El proppassat dissabte dia 29 de març va tenir lloc a Manacor la celebració del 135è aniversari de la benedicció del temple del Sagrat Cor de Fartàritx. A les 19.30 h Mn. Antoni Amorós, rector de Manacor, pronuncià una conferència sobre les confraries a la frontera de l’Església.

Tot seguit es va celebrar una eucaristia en acció de gràcies pels 135 anys de culte en aquest temple, que actualment està cedit a les religioses de la Puresa de Maria. Després de la missa els assistents compartiren un refresc en el pati del col·legi de la Puresa.

L’Associació de Veïnats i la Germandat del Sant Crist de la Fe varen expressar el seu agraïment a tots els qui havien col·laborat en aquests actes.

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes