Avui dia hi ha moltes dones, com la Verge Maria, que no poden accedir a les cures prenatals necessàries per als nadons, per la qual cosa es produeixen nombroses complicacions, avortaments, naixements prematurs i parts d’alt risc que es podrien haver evitat.
Tot i això, igual que en la història de fa més de 2000 anys, tres “Reis Mags” estan posant en pràctica els seus coneixements per canviar la situació: una ginecòloga, un pediatre i una infermera que viatgen en clínica mòbil 192 dies a l’any, 4 dies per setmana, per atendre aquestes dones i els seus nadons.
Aquest Nadal, són ells els que ens fan arribar la seva carta de desitjos per poder continuar oferint els seus serveis i millorar-los.
Mans Unides acull aquesta petició com a repte per a aquestes dates tan assenyalades, i posa en marxa una campanya de recaptació perquè puguin continuar amb aquesta tasca i seguir portant esperança i vida (#ProyectoBelénManosUnidas).
Amb l’ajuda dels que es vulguin unir, es milloraran les instal·lacions de l’Hospital Holy Family, fundat per les Germanes de la Caritat de Sant Vicenç de Paul, amb l’adquisició d’una incubadora mòbil i d’un escàner pediàtric, per diagnosticar-ne i fer-ne el seguiment de l’evolució de molts nadons prematurs.
A més, es millorarà l’atenció mèdica a 5 pobles beduïns i campaments de refugiats situats al desert de Judea, a través d’una clínica mòbil des d’on donar atenció integral a la dona embarassada, incloent-hi la realització d’ecografies i electrocardiogrames, i els nens menors de 5 anys tindran accés a l’atenció pediàtrica als seus poblats.
Tota la informació es troba a l’espai web obert per a aquesta campanya: https://bit.ly/MUProyectoBelen
Nota: Si la recaptació supera els 108.628 euros necessaris per a aquest projecte, l’excedent es destinarà a les finalitats generals de Mans Unides per atendre altres peticions d’ajuda a Amèrica Llatina, Àfrica o Asia.
El Bisbat de Mallorca i Càritas Diocesana impulsen una campanya d’emergència per ajudar les víctimes del terratrèmol a Veneçuela
El Bisbat de Mallorca i Càritas Diocesana de Mallorca se sumen a la [...]
Inca recorda l’aniversari de la mort de la venerable sor Clara Andreu
Cada any, coincidint amb la solemnitat del naixement de sant Joan Baptista, el [...]
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]











