En el marc de les festes parroquials de la primera setmana de setembre, Santa Maria del Camí va inaugurar una iniciativa musical amb gran acollida. Després de la celebració dominical, presidida pel diaca i doctor Mn. Joan Andreu, l’organista titular de la parròquia, mestre Antoni Mulet Barceló, oferí el primer concert d’orgue, organitzat per la recent creada Associació Amics de l’Orgue. Aquest cicle té com a propòsit oferir, cada primer diumenge de mes a les 11.45 h, mitja hora de música com a prolongació de la celebració litúrgica. L’afluència fou notable i el projecte ha despertat entusiasme entre els feligresos i visitants, especialment per ser dia de mercat a la vila.
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]
Final de curs de la catequesi a la parròquia de Sencelles
La parròquia de Sencelles, a les portes de la festa de Sant Pere, [...]
La Casa d’Andalusia de Calvià celebra la Missa Rociera
La Casa d’Andalusia de Calvià posà el punt final a les Festes del [...]
Confirmacions al Santuari de Lluc
Com a culminació d'un procés d'acompanyament espiritual i de catequesi familiar en el [...]

















