Fou el dijous, 6, vigília del Sagrat Cor de Jesús, a l’església de Sant Marçal en el marc de la celebració de final de curs que s’incorporà un grup de 14 Maries i 4 Joans, procedents de sa Cabaneta, Pòrtol i Pont d’Inca.

La presidenta, Maria Magdalena Saurina, imposà les medalles fins i tot al rector de Sant Marçal, Mn. Emilio Ramos, el qual manifestà la satisfacció que aquest moviment eucarístic vagi arrelant a les seves parròquies.

L’acte acabà amb un refrigeri a la clastra de la rectoria tot creant-se un clima de germanor entre la cinquantena d’assistents procedents de diferents indrets de la diòcesi.

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes