El dissabte 12 d’abril a les 20 h va tenir lloc el Pregó de Setmana Santa. El pronuncià la Sra. Catalina Arbona Cortés, directora de la Banda de música de Sóller. També hi participaren els presidents de les confraries, i es beneïren els confrares que participaran en la Setmana Santa. Se’ls va fer entrega d’una àncora, símbol de l’esperança, fent referència al Jubileu 2025.

Es feu a l’església parroquial de Sant Bartomeu. En aquest acte es va fer entrega d’un llibret amb el Pregó, els horaris i processons de Setmana Santa.

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes