Fidels a una tradició que es remunta al segle XVII, el primer diumenge de setembre el poble d’Alaró torna a pujar al Castell per honorar la Mare de Déu del Refugi. Uns ho fan a peu des de la vila, altres en cotxe fins al Verger, però tots amb el mateix esperit de devoció. A les dotze de migdia, davall la porxada del santuari, se celebrà l’Eucaristia, presidida enguany pel rector emèrit Mn. Bartomeu Barceló Nadal. Els fidels cantaren els Goigs «Sou del poble la Regina, Santa verge del Castell…», i el moment culminant arribà amb la pregària de la salve mentre passaven pel cambril marià. Després de l’acte litúrgic, la jornada continuà amb un dinar de germanor, en què els voluntaris oferiren una saborosa paella a un centenar de participants.
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]
Final de curs de la catequesi a la parròquia de Sencelles
La parròquia de Sencelles, a les portes de la festa de Sant Pere, [...]
La Casa d’Andalusia de Calvià celebra la Missa Rociera
La Casa d’Andalusia de Calvià posà el punt final a les Festes del [...]
Confirmacions al Santuari de Lluc
Com a culminació d'un procés d'acompanyament espiritual i de catequesi familiar en el [...]



















