El passat 14 de desembre, va tenir lloc el recés d’Advent organitzat per la Delegació d’Ensenyament del Bisbat de Mallorca i Escola Catòlica de les Illes Balears. El bisbe, Mons. Sebastià Taltavull, va presidir l’Eucaristia i la pregària inicial. A continuació, dirigí la reflexió Sor Pilar Fernández, CRL, del Monestir de Santa Magdalena de Palma.

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes