Dijous dia 23 de març, un bon grup de membres de l’associació Vida Creixent de distintes parròquies de ciutat i part forana es van reunir al monestir de Santa Magdalena de Palma per participar en un recés quaresmal dirigit per Mn. Antoni Vera, canonge i rector de les parròquies de Sant Sebastià i Ramon Llull.

Va parlar de la imatge del desert per recobrar l’oasi de l’autèntica humanitat i de l’aigua de Jesús per enriquir la nostra vida, com ho va fer amb la samaritana. En el descans van gaudir de l’amplitud del claustre del monestir amb tota la vegetació i pogueren tastar els dolços de les monges. Van acabar amb l’Eucaristia i donant-ne gràcies.

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
08 jul.
NOVENA EN HONOR A LA VIRGEN DEL CARMEN
Iglesia de Santa Teresa de Jesús MM. Carmelitas Descalzas + Mapa de Google
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes