El dia 9 de març, alguns dels membres de l’Associació de Voluntaris del Castell d’Alaró van desmuntar i baixar les portes de l’Oratori, pas previ a la seva restauració, amb les indicacions del projecte presentat a Patrimoni i sota la supervisió de la restauradora responsable, Raquel Garduño. La baixada no fou fàcil, pel pes de les portes i perquè tot s’ha de fer a peu i a mà, ja que els vehicles no poden arribar dalt del Castell. L’objectiu d’aquesta iniciativa és que a la celebració de la missa de la festa de l’Àngel de dia 27 d’abril, la Mare de Déu del Refugi ja pugui tenir les portes del seu Oratori renovades i sigui el dia oficial de presentació, ja que és un dia en què puja al Castell gran part dels alaroners.
De manera paral·lela, també s’ha programat un concert solidari a benefici de les obres de restauració del Castell d’Alaró. Serà dissabte que ve 29 de març a l’església de Sant Bartomeu. A partir de les 17.30 hores, Ànima Gospel oferirà un recital sota la direcció de Llucia Gomila. L’esdeveniment està organitzat per l’Associació de Voluntaris del Castell d’Alaró i compta amb la col·laboració del Ajuntament d’Alaró i de la parròquia de Sant Bartomeu. El donatiu és de 12 euros i la venda d’entrades es duu a terme en l’estanc Ca na Coloma, Ca’n Bou, la farmàcia Real i la farmàcia de la Plaça de la Vila. També es poden adquirir a través de la plataforma TicketIB.
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]
Final de curs de la catequesi a la parròquia de Sencelles
La parròquia de Sencelles, a les portes de la festa de Sant Pere, [...]
La Casa d’Andalusia de Calvià celebra la Missa Rociera
La Casa d’Andalusia de Calvià posà el punt final a les Festes del [...]



















