El passat diumenge 6 de febrer set catecúmens adults de la nostra diòcesi que han de rebre els tres sagraments de la iniciació cristiana aquesta Pasqua, acompanyats dels seus padrins i padrines, catequistes i familiars, es varen aplegar a la Seu per a participar en el ritu de l’elecció o inscripció dels noms, tal com indica el Ritual de la iniciació cristiana dels adults.
Tot just en començar la Quaresma se celebra aquest ritu per mitjà del qual, l’Església, després d’escoltar el testimoni dels padrins i dels catequistes i de confirmar els catecúmens la seva voluntat de rebre els sagraments, determina si la seva preparació és suficient i, per tant, poden accedir a la recepció dels dits sagraments. Una celebració amb la qual es posa fi a la llarga instrucció de l’enteniment i del cor que els catecúmens han seguit durant molts de mesos, constituint d’aquesta manera el punt central d’una atenta sol·licitud de l’Església envers ells.
Després de l’elecció, els catecúmens foren animats a seguir el Crist amb més generositat i a preparar-se intensament per a rebre els tres sagraments de la iniciació cristiana.
La parròquia de Sant Pau de Son Dameto presenta el seu nou complex socioreligiós
L’espai serà inaugurat aquest dijous 24 de setembre, a les 19.30h, en una [...]
Bunyola celebra la festa de Sant Mateu
Dilluns 21 de setembre es va celebrar la festa de Sant Mateu, patró [...]
Els preveres de l’Arxiprestat de Migjorn inicien el nou curs amb el Bisbe de Mallorca
El passat dijous 17 de setembre, els preveres de l’Arxiprestat de Migjorn varen [...]
La Delegació de Fàtima a Mallorca prepara el nou curs pastoral
L’Apostolat Mundial de Fàtima (AMF), a través de la seva Delegació Diocesana de [...]











