El dia 11 de juny, Mons. Taltavull va rebre al Palau Episcopal 40 hospitalaris que el 25 de juny peregrinaran al Santuari de Lourdes, a França. Serà la X edició de la tradicional peregrinació diocesana en la qual, enguany, participaran 207 mallorquins. El Bisbe va celebrar l’Eucaristia a la capella del Palau, on van rebre la benedicció de l’enviament.

 

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes