El dissabte dia 19 d’octubre, l’església del monestir de Santa Clara de Palma s’omplí de membres de tota la família franciscana present a la Diòcesi de Mallorca, amb motiu de la seva trobada anual dedicada a la formació. Així a les 10 h del matí, la mare abadessa adreçava a tots els presents unes paraules de benvinguda i els introduïa al temps de pregària. Seguidament fra Victor Herrero, framenor caputxí, poeta i professor de la Pontifícia Universitat de Comillas (Madrid), exposà el tema següent: “Lo otro del Otro. Experiencia franciscana de Dios”. A migdia, després de l’oració de l’Àngelus, se celebrà l’Eucaristia presidida per fra Manolo Romero, ministre provincial del TOR, i tots els assistents acabaren l’aplec en el parlador gran del monestir compartint un refrigeri.
La federació Interfranciscana organitza diverses activitats al llarg de l’any per tal de mantenir ben vius els vincles de fraternitat entre els diversos ordes i congregacions de la família franciscana de Mallorca. Actualment aquesta està formada pels Framenors, Framenors Caputxins, les Germanes Pobres de Santa Clara, els frares i les monges del Tercer Orde Regular, les Franciscanes Filles de la Misericòrdia, les Franciscanes de Nostra Senyora del Refugi, les Franciscanes de la Immaculada i els membres del Terç Orde Secular.
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]
Final de curs de la catequesi a la parròquia de Sencelles
La parròquia de Sencelles, a les portes de la festa de Sant Pere, [...]
La Casa d’Andalusia de Calvià celebra la Missa Rociera
La Casa d’Andalusia de Calvià posà el punt final a les Festes del [...]
















