Més de dos-cents adoradors procedents de totes les diòcesis d’Espanya s’aplegaren a la basílica de la Mare de Déu del Pilar a Saragossa per celebrar-hi la segona de les vigílies nacionals preparatòries per al 150è aniversari de la fundació de l’Adoració Nocturna Espanyola (Madrid 1877). Entre ells, representants de les diòcesis de Mallorca i Menorca. Presidí l’arquebisbe metropolità de Saragossa, Mons. Carlos Escribano Subías, i hi concelebraren l’arquebisbe emèrit Mons. Vicente Jiménez Zamora, canonges del Pilar, i directors espirituals de les diverses seccions que hi eren presents.

Els adoradors participaren també en tres conferències sobre la vida i l’obra del seu fundador, el venerable Lluís de Trelles i Noguerol (1819-1891), destacat jurista, polític, periodista i apòstol de l’Eucaristia en el segle XIX espanyol, a la sala d’actes de la Casa de l’Església de l’Arquebisbat.

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes