L’Adoració Nocturna Espanyola ha inaugurat els tres anys de preparació per al seu cent cinquantè aniversari a celebrar el 2027. La primera de les grans vigílies nacionals ha tingut lloc a Zamora, ja que a la catedral d’aquella ciutat reposen les despulles del venerable Lluís de Trelles i Noguerol (+1891), fundador de la dita associació eucarística.
La Fundació Luis de Trelles, que en fomenta la causa de canonització, organitzà els actes amb conferències sobre el passat, el present i el futur de l’Adoració Nocturna a Espanya. La vigília se celebrà a la Catedral amb homenatge al fundador de totes les banderes presents i ofrena floral davant el seu sepulcre, al qual seguiren la missa amb vespres i l’ofici de lectura davant el Santíssim, com també la processó claustral i benedicció final, presidits per Mons. Manuel Ureña Pastor, arquebisbe emèrit de Saragossa i fins ara consiliari nacional, que deixa lloc al seu successor, Mons. José Rico Pavés, bisbe d’Asidonia-Jerez.
La representació mallorquina fou constituïda pel president del Consell Diocesà i el delegat de Zona de les Balears.
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]
Final de curs de la catequesi a la parròquia de Sencelles
La parròquia de Sencelles, a les portes de la festa de Sant Pere, [...]
La Casa d’Andalusia de Calvià celebra la Missa Rociera
La Casa d’Andalusia de Calvià posà el punt final a les Festes del [...]
















