Un nombrós grup de 145 feligresos mallorquins participa entre el 27 i demà, 30 de juny, en la VIII Peregrinació Diocesana al Santuari de la Mare de Déu de Lourdes. Entre les activitats que es duen a terme destaquen les realitzades a la Gruta, la Missa, el rosari, l’adoració al Santíssim, la processó mariana de les torxes o el viacrucis dels malalts. Així mateix, la delegació del Bisbat de Mallorca participa en la Missa Internacional a la Basílica de Sant Pius X i en la Missa de comiat a Notre-Dame du Rosaire.

 

 

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
08 jul.
NOVENA EN HONOR A LA VIRGEN DEL CARMEN
Iglesia de Santa Teresa de Jesús MM. Carmelitas Descalzas + Mapa de Google
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes