Un total de 58 joves i adults de la Unitat Pastoral de Sant Martí de Porres han rebut el sagrament de la confirmació en una emotiva celebració que marca l’inici del curs pastoral. Durant la mateixa celebració, alguns dels participants també varen rebre el baptisme i la primera comunió, segellant així el seu compromís amb l’Església.
La celebració fou presidida pel bisbe de Mallorca, Mons. Sebastià Taltavull, acompanyat pel rector i dos vicaris de la Unitat Pastoral. Durant l’homilia, el bisbe va adreçar unes paraules d’encoratjament als acabats de confirmar, animant-los a assumir un paper actiu i compromès dins la comunitat.
La Unitat Pastoral de Sant Martí de Porres agrupa les parròquies de Sant Alonso, Sant Joan d’Àvila, Corpus Christi, Sant Josep Obrer, la Soledat i Maria Emperadriu de la Xina.
Amb aquest acte, la Unitat Pastoral dona inici a les activitats del nou curs, reforçant el treball conjunt i l’acompanyament comunitari a totes les seves parròquies.
El bisbe d’Awgu visita Mallorca per enfortir els vincles de comunió i cooperació missionera entre ambdues diòcesis
El Bisbat de Mallorca va rebre, del 9 al 16 d’octubre, la visita [...]
58 joves i adults reben la confirmació a la Unitat Pastoral de Sant Martí de Porres
Un total de 58 joves i adults de la Unitat Pastoral de Sant [...]
Mallorca se suma als 100 anys del DOMUND amb el suport als seus missioners
L’Església celebra aquest diumenge, 18 d’octubre, el Diumenge Mundial de les Missions (DOMUND), [...]
Mons. Sebastià Taltavull i Biel Horrach dialoguen sobre ecologia i turisme a les nostres illes, ahir i avui
Ahir, dimecres 14 d’octubre, va tenir lloc a l’Estudi General Lul·lià la conversa [...]















