Noticies destacades
Les Maries dels Sagraris celebren el final de curs en es Figueral de sa Cabaneta
Amb motiu de la festivitat de Santa Rita, una representació de les Maries dels Sagraris es va reunir en es Figueral de sa Cabaneta per celebrar el final de curs. A la trobada, hi assistiren membres procedents de diverses localitats, com ara sa Pobla, Búger, Sencelles, Alaró, Santa Maria, Pòrtol [...]
El Bisbat i el Consell de Mallorca col·laboren en la restauració de la façana de la basílica de Sant Francesc de Palma
El Bisbat de Mallorca, en el marc de la Comissió Mixta amb el Consell de Mallorca, participa en la restauració del timpà del portal principal de la basílica de Sant Francesc de Palma, un dels edificis més emblemàtics del patrimoni religiós de l’illa. El projecte compta amb una aportació de [...]
El conseller d’Educació clausura la Setmana Lasal·liana amb el tancament de la càpsula del temps de La Salle de Palma
La Salle Palma ha posat avui el punt final a la Setmana Lasal·liana d’enguany amb l’acte institucional del tancament oficial de la càpsula del temps creada per commemorar el cinquantè aniversari del centre de Son Rapinya. L’esdeveniment ha comptat amb la presència del conseller d’Educació i Universitats i exalumne del [...]
Jornada de la Vida Consagrada a Lluc
Com cada any, el passat dissabte 17 de maig, la vida religiosa de Mallorca es va tornar a trobar, convocada per la Mare de Déu, al Santuari de Lluc. Un any més, es reuniren en un ambient de germanor per posar punt final al curs 2024-2025 de la CONFER Diocesana [...]
Visita de dues escoles a Lluc
L'alumnat del Col·legi Jesús Maria de Palma i el del Col·legi Sagrats Cors de Llucmajor es trobaren a Lluc. Els alumnes de Secundària pujaren des de Caimari i els d'Infantil i Primària amb autocars. Tots visitaren el cambril de la Mare de Déu i posteriorment tingueren una pregària a l'Acolliment [...]
Peregrinació al Santuari de Fàtima
De l'11 al 16 de maig, un grup de la delegació mallorquina de l'Apostolat Mundial de Fàtima (AMF) peregrinà al santuari portuguès en ocasió de la seva festivitat: una trobada internacional coincidint amb l'aniversari de l'aparició de la Mare de Déu (1917) als tres pastorets. Els pelegrins illencs s'ajuntaren a [...]
Fidels francesos viatgen a Mallorca en peregrinació per venerar Santa Catalina Tomàs
Un grup de trenta fidels francesos feren un viatge de pelegrinatge a Mallorca per venerar Santa Catalina Tomàs entre el 19 i el 22 de maig. Oriünds del municipi de Cerizay, al sud-oest del país, foren conduïts per membres de l’orde dels canonges regulars del Laterà, qui custodien el santuari [...]
Festa de la Mare de Déu de la Panada, amb motiu del seu 45è aniversari
En una conjuntura ben favorable, encara sadolla de gaubança pasqual i del goig que sempre aporta celebrar el mes de Maria, el passat dia 18 de maig, l’ermita de Sant Honorat acollí la festa de la Mare de Déu de la Panada. Un any més, l’entorn d’aquest lloc idíl·lic del [...]
Trobada interparroquial de Càritas Alaró i Santa Maria
El passat dimarts 20 de maig, tingué lloc una trobada a la rectoria d’Alaró. Després d’una pregària cantada amb els Goigs de la Mare de Déu del Refugi del Castell, una dotzena de participants de les Càritas Parroquials d’Alaró i de Santa Maria del Camí es reuniren amb el consiliari [...]
Vigília nacional ANE a Saragossa
Més de dos-cents adoradors procedents de totes les diòcesis d’Espanya s’aplegaren a la basílica de la Mare de Déu del Pilar a Saragossa per celebrar-hi la segona de les vigílies nacionals preparatòries per al 150è aniversari de la fundació de l’Adoració Nocturna Espanyola (Madrid 1877). Entre ells, representants de les [...]
Trobada de famílies al Santuari de Lluc
El passat diumenge 18 de maig va tenir lloc al Santuari de la Mare de Déu de Lluc una gran Diada de Famílies organitzada pel Secretariat de Família i Vida de la nostra diòcesi. Les famílies i els matrimonis, unes 250 persones, van voler fer-se presents al Santuari, on pogueren [...]
Missa d’inici del Pontificat de Lleó XIV
El diumenge 18 de maig es va celebrar la solemne eucaristia que va marcar l’inici del ministeri petrí del bisbe de Roma. Durant la cerimònia, el papa Lleó XIV va fer una crida a construir “una Església fundada en l’amor de Déu i signe d’unitat”, una Església missionera, amb els [...]
El P. Pere Ribot va fer una conferència a la vila de Sant Joan
El dijous 8 de maig, a la vila de Sant Joan, Pere Ribot TOR va fer una conferència organitzada pel grup parroquial BENVINGUTS de la parròquia de Sant Joan Baptista. Aquest grup parroquial és un grup que treballa el primer anunci en la línia d'una Església en Sortida. El tema de [...]
Inauguració de la mostra ‘Dones al món cristià. Una visió des de la perspectiva mallorquina’
Més de 80 persones varen assistir a la inauguració de l’exposició "Dones al món cristià. Una visió des de la perspectiva mallorquina", que va tenir lloc el dijous 15 de maig al Museu d’Art Sacre de Mallorca i que romandrà oberta fins octubre de 2026. La nova exposició temporal mostra [...]
La Mare de Déu del Puig visita el Port de Pollença
Dissabte dia 10 de maig, la parròquia del Port de Pollença va viure un moment intens i emotiu en el marc d’aquest Any Jubilar. La Mare de Déu del Puig, que ha baixat del seu santuari per primera vegada en 27 anys per compartir la cinquantena pasqual amb les parròquies [...]
























